Service og servicekvalitet

Service og servicekvalitet

Vi kan levere kurs innen service og service-kvalitet – og spesielt innenfor denne type kurs er det ofte nyttig med tilpasninger til bransje og også til hver enkelt bedrift. Derfor er dette åpne kurset et eksempel, som vi oftest tilpasser akkurat for dere.

Standard innhold:

  • Vi har delt kurset opp i 15 ferdigheter der du får kokret kunnskap om hva du bør gjøre og ikke gjøre.
  • I tillegg vil du lære om de vanligste kundetypene og hvordan du skal kommunisere med dem gjennom hele kundeservice-prosessen.
  • Gjør du det du lærer i dette kurset vil det forbedre hvor mange fornøyde kunder du får.
  • I tillegg til online kurset får du en godkjent fagbok av oss.
  • Du får tilgang til en stor verktøy kasse med oppgaver innen salg & service så du kan øve deg alene eller sammen med kollegaene dine.
  • Vi har også en sluttprøve og du får et diplom/ sertifisering fra Next1  innen dette fagfeltet når du består den.
Servicekurs kr 3,200.00
(0 vote)

Servicekurs

9. september 2022 / No Comments

I dette kurset lærer du:
De 15 ferdighetene en selger må kunne får å kunne følge opp kunden på en god måte. Vi går grundig gjennom alle ferdighetene og gir deg tips og nyttige erfaringer på veien.