Salg og servicekvalitet er under utvikling og vil bli klart for påmelding i januar. Det er et nettstudium for alle som arbeider med salg, kunder og kundepleie. Det går grundig gjennom 24 viktige ferdigheter for selgere og ledere som skal følge opp, støtte og coache selgere gjennom en utviklingsprosess.
Studiet tar sikte på å øke servicekvaliteten og salget i deltakernes virksomheter ved å utvikle medarbeidernes kunnskaper, ferdigheter, holdninger og motivasjon for å levere bedre arbeidsprestasjoner.
Studiet består av seks kurs og hvert av disse inneholder quizer, tankedelingsoppgaver, diskusjonsforum og en avsluttende innleveringsoppgave som lærer gir tilbakemelding på. Når alt er fullført og bestått mottar du et elektronisk kursbevis. Mer informasjon om hvert av de seks kursene finner du på http://www.nooa.no/course/salg-og-servicekvalitet/.
Du kan starter når du ønsker, og kan jobbe med studiene i ditt eget tempo. Du får tilgang til kursene i 180 dager fra påmelding.
Påmelding skjer direkte på våre nettsider ved å følge anvisningene de får når de klikker på den grønne knappen “Påmelding” på kurssidene.
Bestselgerskolen.no
Campus NooA – Offentlig
Godkjent Nettskole
Kay Ellingsen – 917 21000
Opplæringsansvarlig
Forfatter og foredragsholder
http://www.nooa.no/course/salg-og-servicekvalitet/
Sertifiseringsprogram for deg som har medarbeidere på vår nettskole med
de 24 ferdigheter:
http://www.bestselgerskolen.no/brosjyre/BusinessCoach-okt-2015.pdf
Min blogg: kayellingsen.com